טיול ותיירות

חופשת סוף שבוע בעומאן

ברגע שהגענו לקשיש שלו בסולטנות עומאן, ראיתי מרחוק מטריות צבעוניות שירדו בשקט אל החוף..למרות שלא נחנו בדרך..הסצנה הזו הספיקה כדי לגרום לי להרגיש שוב את הפעילות ..
עומאן
הגענו למלון, ובחרנו בעבר במלון מילניום.. בזמן הכניסה ניתן להציץ בגלי האוקיינוס ​​המתנפצים בשלווה..הים כחול..האקלים מתון..ילדים משחקים במקום ו יש יותר ממטריה צבעונית אחת שחשוב לרדת..אני בא..
לא הפסיקתי לשבת .. בראשותו מיד לאחר קבלת מקש החדר שלי לחוף הכחול .. החול והפגזים מפוזרים בכל מקום .. נמל קטן שבו משפטים קטנים מתנדנד ... גן טרופי
חופשת סוף שבוע בעומאן
הרגשתי בזמנו שבחרתי במקום הנכון להתחיל בו חופשה קצרה ומיוחדת הרחק מהרעש של העיר..הרחק מלחצי העבודה.
הגיע הזמן לארוחת צהריים.. הלכתי למסעדת אל מידאן. אכלנו ארוחת צהריים ערבית טהורה של מנאסיף וקבב.. אחר כך פנינו ללב מוסקט.. שם קראתי הרבה על המוזיאונים שלה.. הייתי חסר סבלנות לבקר בו וללמוד על המורשת העומנית.
 בהתחלה הלכתי למוזיאון המטבעות.. שם מצאתי מטבעות ששימשו באזור שמקורם עוד לפני האסלאם.. לאור מיקומה האסטרטגי של עומאן, שנשלט על ידי בורסות מסחריות, מה שהוביל לשגשוג ועושר המטבע שלה מאז לפני זמן רב.
חופשת סוף שבוע בעומאן
 אחר כך הלכתי למוזיאון בית אל זוביר כדי ללמוד על המורשת העומנית, כולל בגדים, פגיונות ותכשיטים, שלא לדבר על המסמכים ההיסטוריים וההיסטוריות שחזרו לתקופות עתיקות של ההיסטוריה של עומני.
חזרתי למלון..היה לילה טוב להתעורר למחרת בבוקר מלא בפעילות וחיוניות
בואו נתחיל את היום המיוחד שלנו עם סירה קטנה בטיול דיג ים
חופשת סוף שבוע בעומאן
חזרתי בידיים ריקות למרות שהים עשיר מאוד בעושר דגים..אבל היה חסר לי ניסיון למרות זמינות הציוד..לאחר ארוחת הצהריים הלכתי למצנחי רחיפה..
הנוף יותר מנפלא מהפלנטריום כשאתה יורד ברכות לכיוון החוף האפור והרגוע
השמש עומדת לשקוע
היא נראית כל כך יפה מהשמיים
חופשת סוף שבוע בעומאן
צילמתי שם הרבה תמונות עד שהדמדומים נעלמו על החוף ואז פנינו למסעדת אלמידן.. ליהנות מלילה ים מעולה
למחרת בבוקר הגיע הזמן לעזוב
אז ארזנו את המזוודות, בתקווה לחזור..ולבלות עוד חופשה נהדרת בקרוב בעמאן שוב

מאמרים קשורים

עבור לכפתור העליון
הירשם עכשיו בחינם עם Ana Salwa תחילה תקבל את החדשות שלנו, ואנו נשלח לך הודעה על כל חדש ללא שם: נים