Hodinky a šperky

Predstavujeme našu prvú sadu MARVEL X PANDORA

Čierna vdova je pripravená bojovať v mincovnom striebre a ručne maľovanom smalte
Pandora sa spojila s Disney's Marvel Cinematic Universe, aby vo februári 2022 uviedla na trh šperky inšpirované ikonickými hrdinami
Je čas pozbierať svojich hrdinov ako drahokamy, pretože Pandora oznamuje svoju novú podpisovú spoluprácu s Marvel Cinematic Universe. Vstúpte do akčného sveta hrdinov, objavte ich silné stránky a pripravte sa nasmerovať dobrodružného ducha s vôbec prvou súpravou MARVEL x Pandora, ktorá bude uvedená na trh 17. februára.

Svet plný ambícií, snov a akcie, MARVEL x Pandora je inšpirovaný ikonickými postavami z univerza MARVEL, ktoré nás učia, že skutoční hrdinovia využívajú svoju silu na to, aby niečo zmenili. Kolekcia obsahuje prívesky a náramky, ktoré reprezentujú každého z The Avengers s neuveriteľne zložitým dizajnom a symbolizujú ich osobnosti a hodnoty. Vďaka úzkej spolupráci s umelcami MARVEL na zachytení toho, čo každý hrdina skutočne predstavuje, Pandorina remeselná zručnosť a použitie kovu, textúr a vysoko detailných smaltovaných diel realisticky pretvára obleky hrdinov pre vernú podobu, zatiaľ čo rytina podpisu každej postavy zachytáva ich silné stránky v niekoľkých slovách.

MARVEL X PANDORA

Filippo Vicarelli a Francesco Terzo, kreatívni riaditelia spoločnosti Pandora, povedali: „Hviezdne hranie, sila a slabosť The Avengers nás očarili. Títo hrdinovia nás povzbudzujú, aby sme použili svoje hlasy a využili svoju silu bez toho, aby sme skrývali svoje slabosti, na vytvorenie sveta, ktorý chceme vidieť. Oslava toho, za čím stojíte, a vyjadrenie vecí, ktoré máte radi, je to, čo spája svety Marvel a Pandora.“

MARVEL X PANDORA

Na oslavu tejto spolupráce a uvedenia kolekcie Pandora uvádza do života nový digitálny zážitok, ktorý poskytne inovatívny spôsob spojenia so svetom zberateľov náramkov Pandora a legendárnym Marvel Cinematic Universe. V tejto výzve inšpirovanej ikonickými filmami musia fanúšikovia zostaviť tím hrdinov, aby sa pustili do viacúrovňovej misie na záchranu vesmíru.
Vyjadrite svoju lásku k svetu MARVEL a ukážte svetu, za čím si stojíte s kolekciou MARVEL x Pandora. Pandora verí v hrdinov, tak čo vy?

MARVEL X PANDORAMARVEL X PANDORA