Putovanja i turizam

Vikend odmor u Omanu

Tek što smo stigli do njegovog starijeg čoveka u Sultanatu Oman, izdaleka sam ugledao šarene suncobrane koji su se tiho spuštali na plažu..iako se nismo odmarali putem..ova scena je bila dovoljna da ponovo osetim aktivnost ..
oman
Stigli smo u hotel, a prethodno smo izabrali hotel Millennium.. Prilikom ulaska možete da vidite kako mirno udaraju talasi okeana..More je plavo..Klima je blaga..Deca se igraju u mestu i postoji više od jednog kišobrana u boji važnih za spuštanje..dolazim..
Nisam prestao da sedim..odmah po dobijanju kljuca od sobe krenuo sam ka plavoj plazi..sivi pesak i školjke razbacane svuda..mala luka u kojoj se njišu male fraze..nasuprot tropske bašte
Vikend odmor u Omanu
Osjećao sam tada da sam izabrao pravo mjesto za početak posebnog kratkog odmora daleko od gradske buke..daleko od pritisaka na poslu.
Vrijeme je za ručak.. Otišao sam u restoran Al Maidan. Imali smo čisto arapski ručak od manasiva i ćevapa.. Zatim smo krenuli u srce Muskata.. Gdje sam čitao dosta o njegovim muzejima.. Bio sam nestrpljiv posjetiti ga i naučiti o omanskom naslijeđu.
 Prvo sam otišao u Muzej valuta.. Tamo sam pronašao novčiće koji se koriste u regionu koji datiraju još prije islama.. S obzirom na stratešku lokaciju Omana, kojom su dominirale komercijalne razmjene, što je dovelo do prosperiteta i bogatstva njegove valute od prije mnogo vremena.
Vikend odmor u Omanu
 Zatim sam otišao u Bait Al Zubair muzej da naučim o omanskom naslijeđu, uključujući odjeću, bodeže i nakit, da ne spominjem istorijske dokumente i historije koje sežu do antičkih vremena omanske historije.
Vratio sam se u hotel..bila je to dobra noć da se sljedećeg jutra probudim pun aktivnosti i vitalnosti
Započnimo naš poseban dan malim brodom na izletu u morski ribolov
Vikend odmor u Omanu
Vratio sam se praznih ruku iako je more veoma bogato ribom..ali mi je nedostajalo iskustva uprkos dostupnosti opreme..Posle ručka sam otišao na paraglajding..
Pogled je više nego predivan sa planetarijuma dok se lagano spuštate prema mirnoj sivoj plaži
Sunce će zaći
Izgleda tako lepo sa neba
Vikend odmor u Omanu
Tamo sam napravio dosta slika dok sumrak nije nestao na plaži i onda smo krenuli u restoran Al-Midan.. da uživamo u odličnoj morskoj noći
Sljedećeg jutra bilo je vrijeme za odlazak
Pa smo spakovali svoj prtljag u nadi da ćemo se vratiti... i uskoro ponovo provesti još jedan sjajan odmor u Amanu

povezani članci

Idite na vrh dugme
Pretplatite se sada besplatno uz Anu Salwa Prvo ćete primiti naše vijesti, a mi ćemo vam poslati obavijest o svakoj novoj Ne Da