Satovi i nakit

Predstavljamo naš prvi set MARVEL X PANDORA

Crna udovica spremna je za borbu u sterling srebru i ručno oslikanom emajlom
Pandora se udružuje s Disneyjevim Marvel Cinematic Universe kako bi u veljači 2022. lansirali nakit inspiriran legendarnim herojima
Vrijeme je da prikupite svoje heroje kao dragulje dok Pandora najavljuje svoju novu prepoznatljivu suradnju s Marvel Cinematic Universe. Uđite u svijet heroja prepun akcije, otkrijte njihove snage i pripremite se za kanaliziranje avanturističkog duha s prvim kompletom MARVEL x Pandora koji će biti lansiran 17. veljače.

Svijet pun ambicija, snova i akcije, MARVEL x Pandora inspiriran je legendarnim likovima iz MARVEL svemira koji nas uče da pravi heroji koriste svoju moć kako bi napravili razliku. Komplet sadrži privjeske i narukvice koji predstavljaju svakog od The Avengersa u nevjerojatno zamršenom dizajnu i simboliziraju njihovu osobnost i vrijednosti. U bliskoj suradnji s umjetnicima MARVEL-a kako bi se uhvatilo ono što svaki heroj zapravo predstavlja, Pandorina izrada i upotreba metala, tekstura i vrlo detaljnog rada s emajlom realno rekreiraju odijela heroja za stvarnu sličnost, dok ugravirana fraza svakog lika bilježi njihovu prednosti u samo nekoliko riječi..

MARVEL X PANDORA

Filippo Vicarelli i Francesco Terzo, Pandorini kreativni direktori, rekli su: "Osvetnici u glavnim ulogama, snaga i slabost su nas fascinirali. Ovi nas heroji potiču da koristimo svoje glasove i upregnemo svoju snagu, ne skrivajući svoje slabosti, kako bismo stvorili svijet kakav želimo vidjeti. Slaviti ono za što se zalažete i izražavati stvari koje volite ono je što povezuje svjetove Marvela i Pandore.”

MARVEL X PANDORA

Kako bi proslavili ovu suradnju i lansiranje kolekcije, Pandora oživljava novo digitalno iskustvo koje će pružiti inovativan način povezivanja sa svijetom Pandorinih kolekcionara narukvica i legendarnim Marvelovim filmskim svemirom. U ovom izazovu inspiriranom legendarnim filmovima, obožavatelji moraju okupiti tim heroja koji će preuzeti misiju na više razina spašavanja svemira.
Izrazite svoju ljubav prema svijetu MARVEL-a i pokažite svijetu za što se zalažete uz MARVEL x Pandora kolekciju. Pandora vjeruje u heroje, pa što je s vama?

MARVEL X PANDORAMARVEL X PANDORA